måndag, februari 12, 2007

Inte så kry...

Jag har fått vinterkräksjukan! Huu.. I samma stund som jag igår bad pojkvännen att hämta en bunke till mig, för att jag trodde att jag var på väg att kräkas, så fick jag ett sms av min vän där hon skrev att hon hade fått vinterkräksjukan. Stackars oss!


Har varit helt utslagen sen igår eftermiddag. Idag mår jag lite bättre. Nu ska jag äta mitt första mål sedan lunch igår och på menyn står barndomsfavoriten nyponsoppa med glass och biskvier. Mums! Hoppas att det stannar...



Update: Tack allesammans för omtanke och uppmuntrande ord! Mår bättre nu, men tyvärr har jag nog lyckats smitta pojkvännen... Å han som varit världens bästa uppassare, stackarn!

20 kommentarer:

Kerstin sa...

Stackars stackars stackars dig. Fy vad tråkigt. Krya på dig nu. Kram.

Anonym sa...

Åh fy vad jobbbigt!

Anonym sa...

Neeeej, stackars stackars dig!! Har som tur är aldrig haft vinterkräksjukan, men har hört att det är fem gånger värre än maginfluensa. Uuuuuuu! Krya på dig!

Sabine sa...

Krya på dig! Var sjuk hela förra veckan.. Not so funny! =( Du får göra som mig, tvinga din man att ta hand om dig riktigt ordentligt!

Anonym sa...

Usch...stackare! Krya på dig nu. Själv är jag inte heller särskilt frisk *host*

Mary Lady Luck sa...

Usch vad jobbigt! Läskigt med såna där dumma baciller. Tur att det inte smittar via datorn ha ha!

Anonym sa...

Huu!! Illa det där! Trots allt elende ger du oss ett litet inlägg! Härligt! Krya på dig, vi är ständigt hungriga på dina outfit-bilder! =)

Anonym sa...

usch stackars dig. hade det en vecka innan jul, aldrig roligt. krya på dej

Annika sa...

Fy fan. Det var mindre roligt att höra. Krya på dig hörru!

Mill sa...

Åh, nej! Inte roligt. Hoppas att du snart känner dig bättre!

Anonym sa...

Blä. Det går vinterkräksjukan på det sjukhus och labb som jag gör mitt projekt- och examensarbete på just nu. Inte roligt alls. Jag vill verkligen inte bli sjuk! Krya på dig! :)

Anonym sa...

Stackare! Hoppas att du snart bli frisk ifrån d hemska sjukdomstillståndet! Vinterkräksjukan e hemsk. Krya på dej! Kram, Emma

Anonym sa...

Ursch vad jobbigt. Hoppas du blir frisk snart!!!! kram

j sa...

stackars dej, krya på dej!

Maria - FashionFame sa...

Men ush så hemskt! Tycker verkligen synd om dig! Hoppas du blir bra snaaart!!!! Mumsigt med nyponsoppa :D Krya på dig nu! Kramar!

Maria - FashionFame sa...

DU ÄR UTMANAD SÖTA DU!
http://mariamelle.blogspot.com/2007/02/marias-utmaning.html

mimmi sa...

Ugh verkligen stackars dig/er!

Anonym sa...

huh! krya på dig!!

Anonym sa...

fy farao, hur undviker man denna hemska sjukdom mer än att tvätta händerna ? vem har smittat dig? krya på dig! //kräkfobi:P

bloggen sa...

Samma här. Usch och fy! Krya på dig nu! Kram