torsdag, februari 08, 2007

Fint på Twilfit

Jag har ju köpstopp - men kunde ändå inte låta bli att plåga mig själv med en runda i shoppingcentret på rasten. Bara tiiitta lite... Det var rätt kämpigt - H&M hade en superfin klänning i bästa Audrey Hepburn-stil (och jag är hooked för tillfället) och Indiska har fått in sin (något för långa) variant på vårens omtalade jeansklänning, som jag fick avstå från att prova. För att inte tala om allt fint på Topshop...
Men längst fastnade jag inne på Twilfit - åååh vad fina underkläder de har! Dessutom har de tagit in ett ganska stort sortiment med skönhetsprodukter (bla ekologiska danska Tromborg), doftljus och tvätt- och sköljmedel (som doftar himmelskt och är bra till siden, cashmere och ull).

Pika era pojkvänner inför Alla hjärtans dag säger jag bara!

5 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Jaa! Jag vet vilken du menar när det gäller klänningen i Audrey Hepburn-stil! Den är riktigt fin! Tänkte på hennes direkt när jag såg den :D

Vera sa...

Här ska det pikas! :D

mimmi sa...

Åh Tromberg är superbra!

mimmi sa...

..borg! haha

Sabine sa...

Var inne på Twilfit och kollade idag, beredd att hålla med. Pikning it is! :)