fredag, februari 02, 2007

Norah Jones


Jag laddade precis hem Norah Jones nya album "Not too late" och det ska få förgylla min förmiddag innan jag beger mig till skolan. Spelade sönder hennes första album, det är skön bakgrundsmusik och hennes röst är så härlig.


Jag vet att jag har köpstopp - men denna handlades med ett presentkort jag fick i julklapp och jag har faktiskt väntat på releasen (skivan släpptes i måndags). Så det räknas inte!


Den köptes och spelas förstås i bästa musikprogrammet iTunes. Hämta det gratis här!

Ännu bättre hade det varit om man fick spela musiken i en sån här liten söt sak. Titta på fler färger och priser här.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den är så söt. Funderar på att köpa en i Alla hjärtans dag-present till pojkvännen, men jag tror inte att min budget håller för det tyvärr :(

Stila sa...

Den är supersöt verkligen! Perfekt när man tränar. Det var ett bra tips faktiskt att ge den som alla hjärtansdagpresent, men ja, som du vet så räcker ju inte min budget heller längre..:(

Anonym sa...

Åååh...guuu...vilken söt lite sak!

j sa...

åh norah jones är så himla bra!

Kerstin sa...

Vilken söt liten rackare :)

Stila sa...

Fröken Sötsur: Nytt namn? ;) Den är gullig, ja:)

Josefine: Mhm!

Kerstin: Supersöt:)

Anonym sa...

Hejhej, tänkte bara säga att din intervju är publicerad på vår blogg nu!