fredag, februari 02, 2007

Dagens outfit



Dagens outfit är väl inte sådär väldigt fantasieggande - den hade blivit mycket roligare med ett par färgglada strumpyxor - men idag fick det bli bekvämt.


Klänning från Urban Outfitters, skärp second hand, jeans från Topshop och stövlar från DonDonna.





Det finns ju lite olika sätt att handskas med en för lång lugg, men eftersom diadem inte riktigt är min kopp te...







...
så försökte jag dra den lite sådär nonchalant till sidan som Sienna. Jag lyckades väl sådär... efter en halvtimme såg det förjävla töntigt ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen sådan lugg med mittbena, men det är så svårt att få till så att det blir riktigt snyggt :/

Stila sa...

Beatrice: Jag tycker också att det är skitsnyggt! Men det gick liksom inte så lätt att göra det med en rak lugg...!

Maria - FashionFame sa...

gaaah jag vet hur det känns, så jobbigt med för lång lugg, lugg över huvudtaget ser konstigt ut på mig haha =/ i wish i hade lugg with flowers in my hair haha Kram

Stila sa...

Maria: haha:)