torsdag, februari 01, 2007

Dagens outfit


Idag har jag fullt upp. Har typ tusen ärenden på stan och sen ska jag jobba. Imorgon måste jag plugga, har skjutit på det hela veckan, så jag kan varna för dåliga uppdateringar på bloggen inom de närmaste dagarna.

Istället kan ni gå in och läsa hos Utterungarna, de är kul och har bloggvärldens bästa outfits, eller hos Minnert, hon är också väldigt rolig och gör superfina bilder. Om ni har missat photoshooten "Dream Girl" hos Moderniteter, så gå in och titta på den också.

Ha en bra dag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

gillar när man har stora sockar som sticker upp ur stövlarna! nice one! fin outfit!

Malin sa...

Hej du! Såg att du jobbar på Topshop, på Nova antar jag... Undrar bara hur du fick det jobbet... Bra blogg dessutom!

Maria - FashionFame sa...

Va mysig outfit! Looks really good on you!

Anonym sa...

Så bra bloggtips att jag fick inspiration till att starta en egen.. =)

Hoppas pluggandet flyter på!

Mill sa...

Lycka till med pluggandet!

Du är fin som vanligt!

Sabine sa...

No! I will miss you the next couple of days. :( Supersnygg outfit, som vanligt. Du är kungen på outfits Lova!

Stila sa...

Em: Tack, jag gillar det också! Har liksom inte kunnat ha det eftersom jag inte haft några högskaftade stövlar, men nu lär det brukas ofta!

Malin: Jepp det är på Nova! Alla vi som jobbar där har gått den gamla hederliga vägen; kommit till butiken, hälsat, varit snäll, glad och framåt, frågat om jobb behövs (och fått svaret "nej inte för tillfället, men vi tar gärna ditt cv och sparar), och sedan lämnat in CV:et och sedan fått komma på intervju!
Kul att du gillar bloggen, det gör mig glad:)

Maria: Tack! Jo, den är sådär lagom vardagsmysig men ändå fin:)

Anny: Vad kul!!! Let me know när du startar!

Mill: Tack:)

Sabine: Åh.. smicker, smicker*:) Tack snälla söta du!

Malin sa...

Aha vilken tur du har! Har lämnat in ett antal CV:n till ett antal butiker... får väl hoppas att någon hör av sig då! Ciao

Stila sa...

Malin: Lycka till!

Anonym sa...

vad kul att du gillar den :)