lördag, februari 03, 2007

Last nights party outfit



Gårkvällens outfit består av en tubtopp som jag dragit ner som kjol, secondhand skärp och top från Topshop.

Hade lite (för) kul med att posa igår när jag kom hem. Fantastiskt vad en tajt kjol och vinklar kan göra! Jag ser absolut inte lika smal ut på riktigt som på bilderna - men silhuetten blev läcker!







Ja.. jag hade jättekul med att sitta och klippa och klistra i photoshop mitt i natten! Jag väntade faktiskt på att Isak skulle komma hem... men lite töntig är jag nog.
Nu ska jag till jobbet - sen ikväll jag jag ha myskväll med mamma och lillasyster. Det blir antingen Marilyn Monroe-filmer eller Breakfast at Tiffanys. Ha en bra dag!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt och elegant!

Anonym sa...

Snygg outfit och roliga poser :)

miko sa...

kan det va karolina som inspirerat till "breakfast at tiffanys" kanske?? karolina sa till allis att du måste se den...efter louisiana =) myyys!!! ha så trevligt. puss

Maria - FashionFame sa...

haha du är urskön! Mkt snygg outfit! Jag måste se Breakfast at Tiffanys!!

Sara sa...

haha du har nog de roligaste outfit bilderna bland bloggarna :) snyggt!

Zava sa...

Hi hi, dette var superroligt Stila :D Jättesnygg outfit med!

Anonym sa...

oj, så snyggt! kul att du kan bjuda på dig själv, det är också snyggt! gillar poserna ;D kram

Anonym sa...

Du ser lika läcker ut som vanligt!
Du har fått mig att shoppa, men som tur var löste det sig. Det fick bli en "Personlig almanacka" till företaget. :)

Anonym sa...

classy om jag får säga mitt. :)

Sara sa...

nu är det min tur att be dig om hjälp :) hur fick du till bilden bakom din bloggtitel? ser jättesnyggt ut!

Anonym sa...

Lova, u look just as fab in irl.
Hoppas din humörskurva är på väg up high istället för down low.
Vilka CSN-bajsar.

Hoppas du hade en mysig night in med Audrey.
I'm crazy about Tiffany's!
Love
/ hanna

fruitcocktail sa...

Hahaha vad härligt!! skitcool outfit:)

Sabine sa...

Vad du är galet snygg hela tiden! Lova är kung, kung, kung! ;p

Smartasmia sa...

Du ser ungefär ut som moi när jag gör min "kodansen":-) Inspirerande!

Stila sa...

Till alla: Tack ska ni ha - bra att ni tar det med glimten i ögat;)