söndag, februari 04, 2007

Melodifestivalen

Har aldrig varit nån melodifestivalfreak, men det ju defintivt ett av de bättre svensson-nöjena. Bästa numret igår var helt klart Andreas Lundstedts i min mening. Han såg riktigt cool ut tillsammans med de fantastiska dansarna och hade ursnygga byxor! Låten gjorde sig grymt bra på surround systemet hemma hos familjen (jag gillade verkligen tv-spelsljuden i bakgrunden!) så han fick min enda röst.

Idag lyssnade jag på låten igen på mina skruttiga datorhögtalare och det var väl inte direkt samma upplevelse, men på riktigt hög volym är den fortfarande bra!

PS. Kolla in aftonbladet plussar deltagarnas outfits här.

PS 2: För övrigt tycker jag att det är oerhört pinsamt när Elin Lanto sjunger frasen "rich bitch" och att tjejen i det vidriga popcountrybidragets outfit såg ut som taget ur en postorderkatalog från 2004 - huua!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas låt kommer att bli en hit på nattklubbarna! Jag lovar!

Kerstin sa...

Tror jag gillade Andreas låt bäst också - tyckte det var väldigt mycket Justin Timberlake över den :)

Anonym sa...

Jag förstår inte hur han inte kunde gå vidare, helt sjukt!

Anonym sa...

ursh, elin lanto var verkligen inte bra. gah. ^^

fruitcocktail sa...

Ja fyfaan elin Lanto var ett riktigt bottennapp. Burr

Anonym sa...

jag tycker inte om andreas låt, för den påminner så jävla mycket om jamelias - superstar! ;)

Stila sa...

Dk: Ja, jag hoppas det!

Kerstin: Ja, det var det faktiskt!

Carolina: Nä, när jag tänker på vilka som kom före blir jag helt rädd!

Sanna: Nä, inte särskilt...

fruitcocktail: jupp!

Sabine: Haha, ja det har rätt i. Introt för tankarna dit. men inte melodin, möjligtvis beatsen!

Anonym sa...

h, håller med dig om det där med rich bitch