tisdag, februari 27, 2007

Hejhej!


Nu är jag tillbaka:) Idag i en poloklänning från H&M och ett gamla nallebroderade ugg-look-a-likes från Bronx. Barnsligt söta, oerhört sköna och behövligt vinterväder-vänliga.

Nu ska jag packa upp mina väskor och sedan strukturera och planera nästa månad. Jobbtider och föreläsningsschema ska med färgglada pennor få fylla min kalender. Och även en födelsedag (eller tre) med tilhörande fest ska planeras in, plus en massa shoppingrundor. (Köpstoppet tar ju slut om ett par dar!). Sedan återkommer jag med lite nya inlägg.

PS. Jag har inte huvudform som en champinion, jag har en basker på mig. Bara så ni vet.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du är tillbaka!

Maria - FashionFame sa...

weooohoo youre back!!! hoppas du haft det underbart gött!! kram

Mill sa...

Good to have you back!

Annika sa...

Woho, she's back!
Tycker det är oerhört synd att du inte har en champinjon som huvud, det hade varit väldigt tufft!

Miss Upsey Daisy sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!

Anonym sa...

Jag som trodde du hade fått ny urhäftig frisyr. :)) Ja, precis så tänkte jag.

Anonym sa...

Kul att du kommit tillbaka...hoppas du haft det bra!!!

Anonym sa...

Välkommen hem igen!
Hihi, jag tänkte som Käthe: oj, har hon skaffat ny frisyr?? ;-)

Stila sa...

Kul att vara tillbaka!

Haha, I wish att det hade varit en ny kul frisyr men mitt hår är omöjligt att stajla. Jag har ALLTID hästsvans. De första tolv minuter utsläppt ser faboulous ut, men sen ser det ut som skräp!