fredag, februari 16, 2007

Lägescheck

Försöker göra: Packa till Åre - Jag åker i eftermiddag!
Gör: Bloggar och gör playlists till min iPod.
Äter: Mycket solrosfrön och alla hjärtans dag-choklad.
Tänker på: Hur många lager kläder man måste ha för att inte frysa nästa vecka.
Väntar på: Att pappa ska komma och att jag ska få köra lite (hallå körkort! Hur segt kan det gå?)
Längtar till: Åre och förhoppningvis Visby och Roskilde i sommar!
Tittar på: Mastodontserier som Desperate Housewives, Lost, Prison Break, Greys Anatomy och 24 (säsong 6 nu!).
Läser: ”Caipirihina med döden” av Maria Ernestam (välskriven so far)

Suktas av: Att börja shoppa igen efter köpstoppet!
Vill ha: Coola skidkläder (men ha! det kan ju jag drömma om! När jag krockar med prinsessan Madelein i skidbacken blir det en mjuk duns, för michelingubben - det är jag det!)
Varje morgon: Sveper jag in mig i min fluffiga morgonrock och dricker te.
Saknar: Sommartider! (hej, hej)
Är glad för: Att jag snart ska på roadtrip med pappsen och syskonen. Glassiga magasin, dvd-filmer och massa godis!

Jag är alltså med största sannolikhet inte tillbaka på bloggen igen förrän tisdag nästnästa vecka, såvida jag inte kommer över en dator någonstans. Ha en finfin vecka allihop så ses vi snart igen! Truly yours /Lova

Ps. Listan är snodd av sötaste sysslingen
Mikaela.

13 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Åh, den boken ska jag börja på ikväll faktiskt! "Alla" har hört talas om den men ingen har läst den.. skoj att höra någon som läst! Ha det kanon i Åre :-)

Anonym sa...

Jag e grymt godissugen å jag e hos killen å han äter inte godis så det finns inga gömmor faaaaaaaan! Njuuuuut =)

miko sa...

varsågod =) mysigt med skidor!! hoppas ni får det kanon bra och inte fryser ihjäl...kommer sakna ditt bloggande dock!!! kram!!!

Maria - FashionFame sa...

HA DET UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTTT NU OCH NJUT MASSSOR!!!! PUSSS!!! :D

j sa...

ha en super mysig åre-vistelse! härligt att få åka lite skidor!

Mill sa...

Hoppas det blir super!

Fröken Isakson sa...

Hoppas ni får en kanonvecka i Åre :)

Anonym sa...

Ha det så jätebra! Så himla mysigt med skidåkning. Bra att dunsa mjukt tycker jag.

Kerstin sa...

Ha det superhärligt nu. PUSS.

Sabine sa...

Vad roligt! Ha en trevlig resa! :)

Annika sa...

Vad kul att du ska åka skidor, blir första året nånsin jag inte åker.. Hoppas du har kul och kommer hem med några blåmärken fulla av minnen :)

Anonym sa...

nej, nu tycker jag att du ska komma hem & uppdatera. väntar otåligt! :)

Anonym sa...

Jag tycker också du får ta och komma hem nu...