torsdag, januari 25, 2007

En sjal på åtta sätt

Liten och bred - Stor rosett - Slipsknuten - Tight rosett

Sjal med skotte-hundar i 100% silke från Topshop

På höften - Brett runt håret - I midjan - En snällare turban
Vilket sätt tycker du är snyggast?

Update: Apropå att knyta sjalar så kom jag att tänka på den här outfitbilden, och apropå den så kom jag att tänka på att jag sett en streetstyle-bild från Oslostil med dem, och apropå dem så kom jag att tänka på har vi fått in en nästan likadan modell på Topshop i veckan.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Vad påhittig du är!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Mill sa...

Åh, vad bra! Jag är verligen sämst på att få till sjalar. Gillar konkreta tips! Tackar.

Anonym sa...

Jag gillar 2:an och 8:an! Så snitsigt :)

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Hehe, det var mest att jag skulle försöka hålla igen på shoppingen överhuvudtaget ;)

Sara sa...

jättebra sjaltips! jag brukar alltid ha problem med det där.

Anonym sa...

Åhh, fint! Som rosett eller i håret! Tack för en bra blogg!

Stila sa...

Sophie: Tihi:)

Mill: Nöjet är på min sida!

Shopoholychic: Jag med:)

Anna: Ok, jag förstår:)

Sara: Ja, man får klura ett tag!

Johanna: Tack själv! Glad jag blir:D

Anonym sa...

Kul idé! Jag gillar den tighta rosetten :)

Stila sa...

Angelina: ja, den är kul, för den är lite annorlunda!

Annika sa...

Den tighta rosetten var riktigt snygg!

Sabine sa...

Heja heja, värsta inspirationen ju! :) Jag gillar Rosetten. Så fint kan jag inte knyta mina. :S

Stila sa...

Annika: Jag registerar en röst till på den!

Sabine: Härligt att få inspirera!

Anonym sa...

Superfint! Jag föll för den snälla turbanen :)

Stila sa...

Marie: ja, den är söt också tycker jag:)

Anonym sa...

Påhittigt som sagt! Rosetten runt halsen var helt klart snyggast!

Stila sa...

Jesus: Jesus? haha. Jag antecknar din åsikt!

Maria - FashionFame sa...

Haha va fyndigt!!

Stila sa...

Maria: Ganska så:)