måndag, november 06, 2006

Lite gammalt och lite nytt

Nytt hår - en frisör lurade mig för några år sedan att jag inte skulle passa i lugg men i helgen blev det en sista minuten-bokning, och i stundens hetta blev det lugg i alla fall - och jag älskar den!

Leopardmönstrad sjal - från Topshop. I ny version till helgens outfit, knöt den till en rosett och hängde runt halsen. Chict!

Nagellack - Mavalas "Las Vegas". Är dock betydligt mörkare i verkligheten än i blixtens starka ljus.

Nya örhängen - i bärnstensimitation för oslagbara 29 kr på Indiska.

Bruna herrskor - med låg klack. Köptes på second hand för 30 kr för ett tag sedan. Gillar herrskotrenden indeed.

Nya svarta herrskor - med hög klack. Finns för 380 kr på DinSko. Tja, har man inte råd med Filippa K så är dessa ett utmärkt alternativ!

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, jag blev superfötjust i leopardsjalen. Skitfin. Välkommen hem föresten. Kram.

j sa...

tyckte också att leopardsjalen var superfin! fastnade för den direkt.

Anonym sa...

Jag har en sådan där sjal - fast vintage! Jättefin, fast jag använder den aldrig, så jag kanske borde sälja den till någon. Dom här ovan verkar sugna! :) Jättefint med luggen förresten!

Annika sa...

Luggen är ju helt underbar! Nu blev jag lite sugen själv, men frågan är om man vågar.

Stila sa...

Tack alla snälla.
Leopardsjalen är toppen. Lagom dos av djurtrenden, plus att den går att variera i oändlighet!
Luggen börjar vänja sig nu också. Våga Annika! ångrar du dig är det jättelätt att dra den till en sidbena eller lös mittbena med lugg på utväxt som Gemma Ward hade på en visning för nån säsong sen.