måndag, november 06, 2006

Dagens outfit

Dagens outfit i värsta skumma posen. Grungeinspirerat med poloklänning från H&M, och resten från Topshop.

Skärp på höften är väl kanske inte det trendigaste just nu, men kan Kate så kan väl jag.

Har ni förresten hört att Pete Doherty följer sin trolovades fotspår och nu ska designa sin egen klädlinje? Detta för Gio-Goi, ett märke som är känt för att klä människor inom musikindustrin i England. Kollektionen kommer ut redan till jul och kommer att säljas bl a på Selfridges i London.

"Peter looks fantastic as a model. We are very excited ... we look forward to having Pete's influence as a rock icon in the design process." säger grundaren av märket. Well, well... säger jag. Vi får väl se.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt! Som vanligt :-)

Kerstin sa...

Gud, du är så läcker. Skitsnyggt. Äh, kan Kate kan du. Haha. Kram.

Stila sa...

Smulan: Tack, jag är smickrad.

Kerstin: Tack, jag blir even more smickrad. Tänk vad en knepig pose kan göra! haha

Anonym sa...

Meb va cool du var då! Snygg outfit.

Anonym sa...

very snyggt! :)

fruitcocktail sa...

Verkligen georgeous! Det var hur snyggt som helst:)

Anonym sa...

förresten den "översta" klänningen, finns den fortf på topshop eller den är äldre? jättefin var den.

Stila sa...

Sandra: Tack:) Jag sålde den sista i Lund idag! Och tyvärr tror jag inte att den finns kavr i nån annan butik heller, för vi fick väldigt få och den var populär. Men du kan ju alltid prova!

fruitcocktail: Tacktacktack:)

Anonym sa...

Väldigt snyggt!!