torsdag, november 23, 2006

Kvällens outfit



Snart ska jag iväg och jobba. Kvällsöppet på Nova som jag nämnde. Kvällens outfit påminner ganska mycket om Eleonores idag. Har en klänning, polo och strumpbyxor från Topshop, skor från DinSko och benvärmare från H&M. (Hurra för benvärmare som får korta klänningar att kännas okej på vintern!) Boxen med medaljongmönster är från IKEA.







Idag har jag skruvat upp min nya ljuskrona, också den från IKEA. Satte i svarta ljus, och jag tycker att det blev riktigt läckert om jag får säga det själv. :)

11 kommentarer:

j sa...

vilken ovanligt fin ljuskrona, supersnygg!

Sara sa...

söt outfit!

Anonym sa...

Looking nice!

Kerstin sa...

Du är riktigtriktigtriktigt fin idag. Heja.

Stila sa...

Josefine: Tack, jag gillar den skarpt! Halva priset på ikea dessutom (99kr, den utgår ur sortimentet)

Sara, Linn och Kerstin: Tack snälla:)

Anonym sa...

jättesöt outfit. älskar färgen på strumpisarna. ska nog införskaffa mig några med lite färg imorgon :)

Annika sa...

Det blev lite tuffare med svarta ljus i kronan, och så kan du ha röda på julafton :D Och så har du snygga kläder också, som vanligt :)

Anonym sa...

Snyggt!!

Marina sa...

Hi. Your blog is great ! Take a look on my shoes
Marina (from France)

fruitcocktail sa...

Vilken fin klänning!

Stila sa...

Sarah, Annika, Sassy, fruitcocktail: Tack ska ni ha:)