torsdag, november 23, 2006

Bloggkrångel

Är det någon som vet varför det är så krångligt för vissa att skriva kommentarer?

Vissa kan inte inte länka till sina bloggar, andra måste vara bloggeranvändare, och vissa anonyma. Varför?

Ingen logik. Har jag någon konstig inställning jag inte vet om? (Tror inte det iaf)

hjälp!

Update: Tror inte att någon missat detta (det handlar nog snarare om en bugg i blogger) men när man kommenterar klickar man i Blogger, Anonymous eller Other, och på Other kan man länka till sin blogg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt. Kan det vara olika webbläsare? Jag har t.ex. en Mac och Macs egen webbläsare heter Safari. Eftersom de allra flesta har Internet Explorer är det mesta anpassat efter det (t.ex. Blogger). Jag har problem att kolla på vissa sidor med Safari, så jag har laddat ned Firefox också, t.ex. för att posta på Blogger.
Om det hjälper... :-)

Kerstin sa...

Jag har också funderat på det - skitmärkligt.

Anonym sa...

Hey girl, måste säga att jag uppskattar verkligen din blogg, du är så kreativ! Väldigt roligt att se en bloggare från lund också, för då har man koll på vilka saker som finns i stan!:) Plus att det är roligt att se dig på stan och så:)
Keep up the good work!

Mvh
Hanny

Anonym sa...

knäppt. Jag har ju inte blogger och kan ändå länka till min. Gör folk rätt då, om man inte är bloggeranvändare måsten man ju klicka på "other" och sen fyllla i. Men det har alla kanske radan fattat...

Stila sa...

Em: ja, Safari har jag fått ge upp för länge sedan, eftersom det är så många sidor som krånglar med den. jag har Firefox nu, men vette katten om det kan bero på det..?

Kerstin: Ja, visst är det konstigt? Blir det så på din blogger ibland också?

Hanny: Åh vad roligt att höra! vad glad jag blir:D Ja, det är kul med lite lokal anknytning, nästan alla andra är ju från sthlmstrakten. Om du hittar några fler lundabloggare får du gärna tipsa, hittills känner jag bara till sara och sofiaovärlden.

Sofia: Det är skitknäppt! Ja, jag tror att folk fattar det. Har haft diskussion med några om det. Men jag kan ju lägga in en update om det...

Anonym sa...

Nu gör jag ett försök.. Har aldrig förstått mig på det här!

Stila sa...

emelie: det gick ju bra:)