torsdag, november 23, 2006

Filmtips


Imorgon åker jag som tidigare nämnt till Köpenhamn, och är tillbaka på söndag. Till er som är hemma imorgon måste jag bara tipsa om att världens mysigaste film Love Actually går på Kanal 5 klockan 21.30.



Missa den inte! Världens bästa feel good-film, man kan se den hur många gånger som helst. Man sitter och ler hela filmen igenom och den skapar garanterat julstämning!

"I feel it in my fingers, I feel it in my toes..."

PS. Andra mysiga feelgood-filmer jag kommer på så här spontant är Tim Burton's "Big Fish" och den nya filmen med Anthony Hopkins, "The World's Fastest Indian". Ljuvliga filmer!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo, jag älskar Love Actually! Brukar annars inte gilla "romantiska komedier" men den här är ju inte någon vanlig sådan. Underbar! Man sitter ju bara och ler sig igenom hela filmen. :-)

Anonym sa...

Den filmen är underbar. Riktig feelgood film spm måste fram nu i juletider.

Laila och Johan sa...

Gissa vem som ska sitta bänkad framför TV´n ikväll!! Den är sååå mysig!

Kerstin sa...

Ha en underbar helg. God shoppinglycka. Kram.

Sköna Helena sa...

Ååh, den är jättemysig. Såg den på bio med min kille den dagen som vi nu räknar som VÅR dag, då vi blev tillsammans. Ha en härlig helg i Köpenhamn!

Mill sa...

Länkade till dig på min blogg. Hoppas det är ok...

Anonym sa...

Supermysig film! Och en supermysig resa!

Du, förresten, jag ska nog inte behålla min röda viktor&rolf-klänning, är du fortfarande intresserad så lägger jag inte upp den på nån säljsida. Den är i strl 36

kram

j sa...

åh vad mysigt det skulle vara att ha filmmyskväll med den filmen en fredag som denna. tack för tipset!

Anonym sa...

Lycka till i Köpenhamn;)
www.sheilafix.blogg.se

Anonym sa...

Den filmen är härlig!! Ha det så kul i Köpenhamn!

fruitcocktail sa...

jag håller med. Love actually är verkligen en myspys film