tisdag, november 07, 2006

Fint för vardagsrummet

Ett nytt alldeles underbart nummer av Allt i hemmet (beställ 4 nr för 49 kr) damp precis ner genom brevinkastet och jag blev så inspirerad! Här är tips på hur du enkelt och billigt kan förnya ditt vardagsrum.•Lampa, 395 kr på Åhléns
•Randig kudde, 149 kr på Kuddbutiken
•Svart och rött ljusarmband för blockljus, 65 kr st på Inreda
•Stripa hylla 59 kr, och Fantasi vild tavlor, 3 för 59 kr på IKEA

•Röd och svartmönstrade kuddar 99 kr, resp 149 kr på Indiska
•Kanna och kopp 99 kr, resp 29 kr st (till glöggen) på Indiska
•Svarta kuddar med rynk, 79 kr st på Haléns
- med koden 2970 får du 50 kr rabatt och ett badlakan
•Vinrött sofföverdrag, 399 kr på Josefssons
- superenkelt och billigt sätt att få en ny soffa! Med koden 141403 får du 50% rabatt på en textilvara, och med koden 145817 får du 50% rabatt på en vara på Ellos där det finns många fler.

7 kommentarer:

fruitcocktail sa...

Åh jag gillar dom där ljusarmbanden:) Tack raring för fin kommentar på min blogg!!

Kerstin sa...

Åh, vilka snygga saker - verkligen inspirerande...

Lisa sa...

Ooh, såg att den precis hade kommit, kanske ska slå mig ner och läsa lite jag med, inspiration behövs!

Stila sa...

Fruitcocktail: Jag med! Ruskigt mycket. Och tack själv:)

Kerstin: Visst är det? Jag vill börja göra om julpynta redan nu:)

Lisa: Yes, det är väldigt mycket jul i den, lite väl tidigt kanske, men numret kommer att vara toppen att ha i december:)

Unknown sa...

Åh inredning är SÅ kul. Kul med inspiration. Vilka lovely kuddar. Måste helt klart införskaffa några fräna kuddar.

Anonym sa...

Inspirerande, jag borde verkligen köpa ett sofföverdrag...kanske ska beställa ett! :)

Stila sa...

Tycker att det är toppen när ni finner mina inlägg inspirerande! Det är liksom det som är poängen:)