tisdag, november 07, 2006

Tisdagsleverans

Fick en alldeles superb leverans idag med massor av grejer som väcker STORT ha-begär. Bland annat några riktigt sjyssta skor. Sen jag lärde mig gå i höga klackar har mina skoinköp ökat drastiskt!


På bilderna visas ett urval av de vi har på hyllorna i Lund. I leveransen fanns även några ljuvliga stickade klänningar. Bland annat en mörkgrå poloklänning som blev min direkt:)


För er som är trogna Topshop-kunder kan jag meddela att vi är i full gång att samla medlemmar till vårt lilla vip-register, Toplist. Be att få registrera dig nästa gång du är på Topshop så kan du få möjlighet att bli inbjuden till event-kvällar med lite rabatter och dylikt. Superbra!

10 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
kul att du jobar på topshop, jag har nämligen tänkt söka jobb där. hur ska man gå tillväga? ska man gå in till butiken, presentera sig och lämna sitt cv? eller? =)

Anonym sa...

De bruna låga var riktigt snygga! Synd att vi inte har top shop hos mig.Får dra till götet nån dag

Anonym sa...

Hur lärde du dig gå i höga klackar, finns det nåt smart tips förutom att gå runt hemma och öva öva öva? Jag vill också kunna! =)

Stila sa...

Anonym: Bara att komma till butiken och vara riktigt trevlig och framåt när du lämnar ditt cv. Vi sparar alla cv på hög, för just nu behöver vi ingen i Lund iallafall. Men man vet ju aldrig:)

Sheila: Ja, de är riktig snygg och ovanlig brun färg på dem!

Marie: Jag använde mina högklackade på jobbet. Hour, by hour. Tog med mig ombytesskor och ökade någon halvtimme varje gång. Det kan ju vara smart att öka successivt inte bara på tiden, utan även på klackhöjden. Lär dig behärska ett par halvhöga klackar först. Party feet lindrar också! Lycka till!

Anonym sa...

Hej du! Vilka najs skor, måste ta mig en sväng till Topshop! Hoppas de har alla stövletterna där och att de inte är slut! I Göteborg försvinner snygga saker snabbt om man har 38 i skostorlek!

Stila sa...

Catja: Jag håller tummarna för dig! Att vi får in så få i varje storlek är ju både bra och dåligt. Man blir unik, men samtdigt är det så fruktansvärt retligt när ens storlek är slut!

Kerstin sa...

Åh, det är klart att jag vill komma på event. Tack för tipset...

Anonym sa...

Så fina stövlarna var!

Anonym sa...

Jag måste nog åka och kolla in alla nyheter snart.. det rycker i shoppingnerven. :)

Anonym sa...

hallå! hittade inte din mejl nånstans så får bli här istället.
det är så att jag har sprungit och ringt runt till båda topshop i sthlm de senaste veckorna i jakt på ett par pumps i strl 37, men de är tvärslut och de verkar inte få in dem heller..
så undrar om du skulle kunna göra mej en björntjänst och kika om de kanske finns på topshop i lund, och skicka dem vidare till mej. givetvis skulle jag stå för alla kostnader!
mvh jessica lindsträm
cayenne_08@hotmail.com