måndag, november 27, 2006

Isak

Ett par gånger har min pojkvän lite muttrande påpekat att ”om du nu skriver om allt som gör din vardag vacker, hur kommer det sig då att aldrig jag får vara med?”. Well, han har en poäng, så här kommer ett inlägg helt tillägnat den person som mest av allt gör min vardag vacker!

Isak i vit tröja och tokig min och hans lillebror Jakob i snygga ”jag har börjat ettan-kepsen” i båten på sommarstället.


Idag tillägnas dessutom ett jättestort GRATTIS, eftersom antagningsbeskedet från Räddningsverket damp ner i brevinkastet. I vår påbörjas resan mot att bli brandman. Pojkdrömmen går i uppfyllelse och jag har redan börjat dagdrömma om att bli räddad i min älsklings sotsvettiga armar. Brandmanskalendern nästa?

Nu ska vi ut och äta på restaurang.

12 kommentarer:

fruitcocktail sa...

Vilken sötnos! vad härligt att få en egen brandman oxå, det har jag oxå alltid längtar efter:)

Anonym sa...

Fan vad snygg han är...:)

Annika sa...

Vilken snygg en! Det är fint och otroligt jävla irriterande med kära människor :P

Stila sa...

Fruitcocktail: Naah:) visst är han? Det är så lusitgt med brandmän, de r så objektifierade att man knappt tänker på det som ett yrke. Jag tror att "grabbarna på stationen" har det mysigaste jobb man kan ha mellan dramtiken. Tänk Nile City liksom:)

Ellen: Ja, det tycker jag med:)

Annika: Haha, du är så sjukt rolig! Å visst är det sant! Hahahaha

Anonym sa...

vad söt han är. :] alltid kul när man är lite personlig i sin blogg.

Anonym sa...

Snygg grabb du har. Well done tjejen!

Kerstin sa...

Wow - vilken hunk. Grattis till hunken :)

Anonym sa...

Ögongodis :-)

Daniella sa...

hehe, min vill också vara med mer i bloggen. men det får han inte, han är min bara min, hahaha =)

Stila sa...

Mikalea: Jo, det är han:) Det är svårt att veta hur personlig man ska vara, men sen å andra sidan är det som du säger kanske roligare att se hur personen bakom "verket" är...

Linn: Tack, jo, det där var nog mitt bästa fynd nånsin:)

Kerstin: Haha, tack - det där blir han nog glad att få höra

Smulan: jajjemän!

Shopoholychic: Hahaha. Han är snygg jovisst:)

Daniella: JO, man blir ju lite skraj nu, han är ju MIN:) haha.

Anonym sa...

Snygging! Mikael är lika dan. Han tycker att jag bara skriver om honom när han gjort bort sig... han har kanse rätt, men jag tycker allt att jag gör det med kärlek :)

Stila sa...

Sofia: Klart du gör! Jag tycker alltid att det är jättemysigt att läsa om er.