tisdag, november 28, 2006

Asos-shopping (Julklappstips nr. 1)


Lagom till att Asos sänkt nästan hela herrkollektionen med 20 %, har jag nu skickat i väg min första beställning. I shoppingbagen ligger nämligen ett par julklappar till Isak. Detta leder mig osökt in på den planerade kategorin julklappstips, som ni kommer att kunna hitta under labeln Tips och Trix.

Så mina nära och kära, om ni nu läser får ni hålla fingrarna i styr och inte klicka på länkarna nedan, för annars blir det ju ingen överraskning!

Från Asos har jag beställt följande klappar till studentvänliga priser:
Till Mamma: Denna och denna
Till Lillasystern: Dessa och dessa
Till Pojkvännen: Denna och denna
Till Kompisen: Den, den och den
Till mig själv: Denna, denna, denna och denna

Dessutom finns det jättemånga superbilliga partyväskor. Har du storlek 36 är dessa väldigt glammiga. Denna billiga tulpanformade klänningen ser snygg ut och den här kjolen är underbar (hade köpt om jag haft råd!) De här ögonskuggorna är ju också supersötal Jag hade kunnat fortsätta forever...

Senast den 11 december bör du ha skickat iväg din beställning om du vill vara garanterad att få grejerna innan julafton. Happy shopping!

8 kommentarer:

Mill sa...

Vilka bra tips! Blir nog en julklappsbeställning här också!

Kerstin sa...

Åh heja vilka fina klappar - vad du är snäll.

Anonym sa...

Hur hög blev frakten för allt det där?? Det var väl ganska tunga saker?

Unknown sa...

Wow, fina klappar. Vore jag en av dina närstående hade jag blivit happyhappy :)

Sabine sa...

Jättefina och billiga julklappstips! Msn vill ju ge bort hur mycket som helst!

Stila sa...

Mill: Toppen ju, gör det!

Kerstin: Ja ibland är jag. Speciellt i juletid:)

Malla: Frakten gick på 216 kr, så det blev väl ganska jämnt upp med 15% rabatten.

Sara: Ja, jag hoppas att de blir happy happy också:)

Sabine: Ja eller hur! Det finns ju hur mycket billgit och fint som helst. Det svåraste var att begränsa sig, innan jag gallrade bort hade jag typ 25 prylar i shoppingbagen:)

Sabine sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

Men.. om jag var dina nära och kära så hade jag inte kunnat hålla mig från att klicka på länkarna! Jag hade spruckit av nyfikenhet, sen är jag ju alltid den som kryper runt under granen och läser på alla paket ;)