måndag, november 27, 2006

Dagens (Urban) outfit

Urban Outfitters i Danmark var som väntat en cool butik. Dock tycker jag inte riktigt att kläderna matchar priserna, kvaliteten och snitten verkar inte bättre än H&M och Topshop.

Men jag är ju en budgetbabe (tillika fyndare och rea-räv) så jag lyckades hitta en reahörna (som startade samma dag tror jag) där jag fyndade nedsatta varor med buy one get one free-erbjudande. Toppen!

Klänningen ovan (ordinare pris ca 599 kr) var nedsatt till ca 249 kr, och sen köptes en jättefin grej till pojkvännen. (Kan som ni säkert förstår inte skriva vad det var, i händelse att han läser, men snyggt var det!)




De ljuvliga underkläderna var nedsatta från ca 179 kr per del till 79 kr st. Tag två betala för en-erbjudandet gjorde att hela kalaset á la fyra plagg gick på ca 350 spänn. Tjoho!

9 kommentarer:

Mill sa...

Vad roligt det är när man fyndar! Jag vill också!

Kerstin sa...

Åh, jag älskar klänningen. Bra shoppat. Heja.

Sara sa...

bra shoppat! gick det inget vidare med html kodningen för de nya fönstrena? behöver du mer hjälp?

Anonym sa...

Grymt snygga kläder!!

Stila sa...

Mill: Jag ÅLSKAR att fynda. När jag har köpt dyrt får jag alltid jämförelsetankar. Dagens största i-landsproblem!

Kerstin: Tack! Jag gillar den med, speciellt fickorna.

Sara: Tack:) Jo, det har gått jättebra, jag bara glömmer att göra det ibland. Tack så hemskt mycket för hjälpen, det är toppen på sidor som "villar bort" folk så att de glömmer gå tillbaka:)

Sandra: Tack snälla:)

Anonym sa...

Åh vad fint. Lyckad rea shopping

Stila sa...

Linn: Tack, jo den var verkligen lyckad:)

j sa...

vilka bra köp du!

Stila sa...

Josefine: Tack:) Jag är helnöjd