tisdag, november 28, 2006

Dagens miss



Jag hann inte få på mig skorna innan självutlösaren gick på, men det gjorde inte så mycket, för nu har jag en ny bild att lägga till bland mina knäppa poser.
Kläderna är Topshop från topp till tå.




Idag tog vi fast en snattare på jobbet. Hon tog ett halsband som kostade 50 kr, plus att det var på buy one get one free-erbjudande. LÖNT.
Det är så snopet, för de enda som åker fast är de yngsta som bara tar nåt litet. Som är 13 år, gör det för första gången, som inte fattar att ett en streckkod kan innehålla ett larm, som blir helt förstörda när det piper och lovar att det aldrig ska hända igen. De vill man bara krama och säga att det är okej, och man får jättedåligt samvete när stora stygga vakten kommer och ska göra en polisanmälan.
De som lämnar 28 klisterlarm under pallen, och trycker ner avklippta larmtags i fickorna på andra kläder (och dessutom gör det mitt framför ögonen på en!) får man aldrig tag på, och DET, det är irriterande.

12 kommentarer:

Anonym sa...

åååh nej, jag får helt ont i magen. Lilla skruttunge! Men det kanske är bra i längden, så behöver det inte hända igen. Och så slipper man kanske dom taktiska asen på lång sikt?

Haha, älskar posen. Man behöver lätta upp med lite sånt när dom flesta är vanliga handenpåhöftenposer :)

Stila sa...

Sofia: Haha, skruttungar it is! Å det är sant, det är bra att de lär sig sin läxa. Taktiska as... haha! :D

Annika sa...

Hmm, att folk ens orkar anstränga sig. Jag skulle dö av nervositet om jag försökte snatta, inte värt det. Men din pose är ju iaf lika störtskön som vanligt!

Kerstin sa...

Hahahaha - älskar bilden. Hahahaha.

Anonym sa...

Bättre att de lär sig tidigt än fortsätter! Fast det är klart man tycker synd om dem... Vart jobbar du förresten?

Anonym sa...

hallå där! Vilken rolig bild! Piggar upp en grå onsdag! =) Snygga kläder också, som vanligt!

a spoonful of mint sa...

Tack för en fantastiskt rolig bild.
Du lyckas ju ändå se snygg ut.

Stila sa...

Annika: Haha, ja, jag med!

Kerstin: Tihi:)

Anonym: Ja, klart det är. Jag skulle ju inte på riktigt inte vilja att de åker fast. Men vad man ser är sedan är så djup ånger att man vet att det är straff nog.
Jag jobbar på på Topshop, pretty obviuos om man kollar på mina outfits, haha:)

Catja: Vad trevligt att pigga upp! tack ska du ha:)

Yeh yeh girl: Haha, ja sådär:) Tack

Anonym sa...

tjusigt :P
vilken nyans är det på strumpisarna? och är det benvärmare du har? himla snyggt iaf

/essie

Anonym sa...

snyggt! och cool pose :)

Anonym sa...

Du lyckas alltid få till så coola och lite udda poser :)

Stila sa...

Essie: Tack:) Det är lite tjockare strumpbyxor från Topshop i färgen "oatmeal", gråbrunt grötfärgat alltså, haha:) Och jupp, benvärmare utanpå det!

Lolita: Tack:) och verkligen KUL att du är tillbaka i bloggsfären igen!

Karro: Tack ska du ha. Även om denna inte riktigt var meningen, haha:)