tisdag, april 07, 2009

Nästa anhalt


Idag har varit en klämdag mellan mina vårprojekt. Arbetsproverna avklarade, nästa steg är det där förbaskade körkortet som jag skjutit på i fyra år. Imorgon ska jag börja plugga in teorin och sedan boka en tid för uppkörning (man måste ju göra det samma dag numera). Jag har tagit pinsamt många körlektioner under pinsamt utspridda perioder så ja, det är dags.


Projektet efter det blir att flytta ett par kvarter. Hoppas bara att det där attans huset blir klart innan jag åker på min eurotrip! Sen att jag inte kommer hinna bo där är en annan femma. Men jaja, det gör väl min syster glad iaf, då får ju hon bo där istället.


Det här hade för övrigt jag inte på mig idag, men för ett tag sedan.



Update: Åh, jag kom på ett vårprojekt till! Jag ska tradera bort min garderob, det blir för mycket att flytta. Måste rensa!

1 kommentar:

Hanny sa...

You go girlfriend!! Jag ska köra nu, solen har knappt gått upp , urrk.
good luck babes, miss u !