fredag, mars 27, 2009

Topshopshopping


Kul med Elle-shoppingen på Topshop igår! Massor med folk som vanligt, butiken var upside down när folk hade gått. Men det var pepp!


Bästa Christoffer spelade skivor så jag stod och dansade lite bakom kassan.


Jag var superladdad inför 2ManyDJs på Mejeriet efteråt, men det blev inställt pga "sjukdom".. hrm...


Men vi gick till Stortorget och drack cocktails istället, inte fy skam det heller!




Hanny tar sig an en av de sju osorterade klädhästarna och Christoffer vänder plattor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!
Var går du och klipper dig och vad heter din frisör? ÄLSKAR din frisyr och hade tänkt satsa på stort och göra något liknande :)
KRAM

Anonym sa...

HEJ!
Var går du och klipper dig och vad heter din frisör? ÄLSKAR din frisyr och hade tänkt satsa på stort och göra något liknande :)
KRAM

Stila sa...

Tack! vad gullig du är. Jag går inte till någon särskild frisör dock och min lugg klipper jag själv. Men om du gillar det så be om en lite uppklippt frisyr samt att de klipper upp på sidorna om luggen. lycka till:)