måndag, mars 23, 2009

Söndag

Klockan är nästan två på natten, har blivit ett något förskjutet dygn. Men en produktiv söndag har det varit! Trots en överhängande bakfylla. Igår blev det liten tur ut i Lund. Kvart i tre stod jag inne på Underbar, tittade mig i spegeln och suckade åt mig själv för att man återigen varit omdömeslös med sitt alkoholintag. Ingen höjdare när man ska jobba dagen efter...

Men jag var faktiskt pigg på jobbet idag och pigg nog att träna dubbelpass på Gerda med mamma efteråt. Sedan åt vi middag hos Pelle (el boyfriend a la mummi) och kollade på film. Börjar nästan bli söndagstradition, mamma är en finfin träningspartner!



Vi köpte en färdiggrillad kyckling och så gjorde jag en sallad med tomat, mozarella och avokado. Hägendazs till efterrätt. Såklart.

Inga kommentarer: