måndag, mars 30, 2009

Lördag

Min lördag var bra! Efter att ha jobbat en stund med arbetsproverna och gått på step-pass med mamma lagade jag lyxmiddag hos mammas pojkvän för oss åtta som var där.
Jag skivade mandelpotatis som stektes i ugn och gjorde en sås på creme bonjour och färska champinjoner. Till det hade vi oxfilé, kokta haricot verts och en tomatsallad.

Till efterrätt åt vi jordgubbar och massor med Hägendasz strawberry cheesecake.

Det var huuur gott som helst!

Sedan anslöt vi oss till Earth Hour.

Sedan gick jag på förfest i Lund följt av klubb på Babel i Malmö, klädd som ovan.

Babels signaturdrink är för övrigt en av mina bästa. Färsk apelsin, färsk ingefära, tranbär och gurka m.m. Rena vitaminbomben! Prova den om ni är där nångång.

2 kommentarer:

StianK sa...

NAM!
nydelig outfit btw!:)

Stila sa...

tackar:)