onsdag, februari 25, 2009

Mexico dag 8

Idag har vi varit på hotellet och njutit hela dagen. Jag avslutade sista delen i Stieg Larssons Millenium-triologi och jag kan inte annat än att instämma i hyllningarna, de är ruskigt bra.

Så här fint och mysigt är det på hotellområdet...

...och där bor små söta sådana här djur.




Syrran sitter på bästa pigmenten.

Clara och Julia spelar beach volley. Jag hade gärna varit med om jag inte varit så förbaskat dålig på det.

Nu på sena eftermiddagen har jag och Allis varit på gymmet och svettats en timme.
Nu blir det middag. adios!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skitkul m bloggen! :)
verkligen.
Bästa bilden: Lena in action på stepbrädan hahaha.

Lägesrapport bonsaiträd: Utmärkt. absolut utmärkt.

Lägesrapport övrigt: Kronprinsessan Viktoria ska gifta sig med den så alltid lika leende muskelmaestron Daniel Wrestling oj ursäkta,*sudda sudda* menar Westling.

Keep on working on that damn bränna
Men se till att smörja in er då och då så ni inte blir så här... http://blogg.passagen.se/chrisy/resource/Pic1023.jpg

adchjö

/cp

Stila sa...

CP: Iuuuuuee! Läderhud!
Härligt att höra att trädet mår bra, nu kan jag verkligen slappna av. PUSS