fredag, februari 27, 2009

Mexico dag 10

Igår åt vi en sen middag på en av hotellets "finare" resturanger.
Duktiga flickor dricker vatten (när mamma är med). Vi andra drack vitt vin.
Sedan mötte vi upp med folk från hotellet på takbaren och åkte tillsammans in till Playa.

Vi åkte till en klubb som hette Dubai, bland annat.

Vi dansade mycket och slängde med våra långa hår.

Tjejerna hamnade på bardisken. Snart kan halva Playa dansa tetris-dansen!

Vi snubblade hem vid fyra i natt, vilket resulterade till att vi var uppe lagom till lunch idag. Vi tog en lugn dag på hotellet och tittade på showen på kvällen.

Jag fick förresten ett nytt bud på min ålder igår! Förutsättningarna var bättre; det var en ca 28-årig kille som gissade och jag var sminkad och tillfixad. Så jag avancerade - till 16 år!

En sak är iaf säker, jag ska aldrig köpa hel biljett på bussen igen.

Imorgon ska vi till en ekopark och förhoppningsvis klappa på delfiner. Hasta mañana!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Har förstått att ni har det underbart:-). Hälsa mamma GRATTIS från oss Kram Kyllan m familj

Eva sa...

Men Lova - vilken underbar blogg! Tack vare din FB uppdatering hittade jag hit. Rakt in på min länklista! Och du - om du flyttar till Stockholm måste vi ses! Kram