fredag, april 11, 2008

Flared


Jag och Hanna körde sjuttiotal på jobbet idag! Så här fin är hon i sina vida high waisted jeans. Rakt, långt och utsläppt hår och småblommig blus. Mina jeans heter Bette by the way.

Jag mådde dock apa hela dagen och det enda jag har ätit idag är cola light och pommes frites. (Det enda som går ner när man är riktigt bakfull.) Men glad har jag varit trots det! Igår började kvällen med Micke och Lisas avskedmiddag (han ska tillbaka på kryssningen och hon ska till LA och bli makeupartist). Det bjöds på kall öl i kvällssolen på balkongen (sååå sommarkänsla!) och senare på renskavsgryta med ris och god sallad. Mums!

Sen blev det helvilt på ÖGs nation. Jag hade glömt mina pengar så jag gick lite försynt fram till baren och tänkte snika en öl av mina vänner, men då visade det sig att det var 20(!) öl och shots på ingång redan. Vi var typ fem stycken... Det blev mycket öl. Vi fortsatte till Lunds nation och dansade loss och jag fick mer öl i mig och än mer över mig och min fina klänning. Men det gjorde inget, det var en mycket kul kväll! Tung med capital T, som Micke sa.

Imorgon åker jag till Turkiet med mamsen och lillebror. Ska försöka blogga lite därifrån om det går. Jag ska vara resechic i min nya scarf. tjing!

8 kommentarer:

Anonym sa...

riktigt snyggt!

charlotta sa...

kommer du inte hem så där lovabrun blir jag beskviken

LIA sa...

Trevlig resa! Jag är inte aalls avundsjuk :)

Anonym sa...

Underbart m Turkiet!

Anonym sa...

snyggt :)

Anonym sa...

jaaa! jag hittade tillbaka till din blogg av en slump idag, läste den förut och du var en av mina absoluta favoriter. superkul att du börjat blogga igen tycker jag. hoppas du fortsätter. nu ska ja sätta mig och kolla igenom de senaste månadernas inlägg :) kram kim!

Anonym sa...

Du borde blogga oftare! Detta är ju min favoritblogg, jag får lite abstinens här! :D

Stila sa...

Gulliga ni är! tack, ska försöka blogga oftare!