fredag, mars 21, 2008

Påskägg



Ikväll har jag
och tjejerna målat ägg! Och druckit te och ätit (för mycket) påskgodis. Kvällens sista ägg blev målat med stjärnor. Som det arbetsskadade modeoffer man är har jag börjat falla för stjärntrenden. Funderar på att köpa den här stjärnmönstrade Kate Moss- klänningen när kollektionen släpps i Sverige på torsdag nästa vecka. Eller denna, den är också väldigt fin. Eller denna! Fast den kanske är för sockersöt för mig.



Vårt vip-register Toplist är inbjudna till att förhandsshoppa Kate Moss en timme tidigare på torsdag. Ni som läser här är också det om ni vill! Klockan 09.00 öppnar vi. Godnatt och glad påsk på er allihopa!

(nedan bilder från Charlottas kamera. Lite skillnad från min mobilkamera...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev plötsligt väldigt sugen på att måla påskägg :)

trapid sa...

Mysigt och vad snygga äggen blev! Vi testade färdiga mönster som man "klistrade" på äggen som sedan sänktes ner i kokande vatten som köptes i Moskva förra våren. Lite svårt med bruksanvisning på ryska, men det blev himla snyggt :)
Glad påsk!