onsdag, mars 26, 2008

Onsdagsfunderingar



Jag sitter och tänker på cupcakes (det vill jag baka snart) och på solbrända pojkar i vita linnen och utsvängda sjuttiotalsjeans (det vill jag också se). Sen sitter jag och söker inredningsinspiration.







I morgon ska jag ha på mig min nya Kate Moss t-shirt (den på bilden). Vanlig vit t-shirt i ovanlig modell med ovanliga sömmar. Sen ska jag fundera på om jackan ska bli min också, den är himla tjusig.








Måste tipsa om det eminenta handvårdskitet jag fick i födelsedagspresent från Anna. Från Crabtree and Evelyn. Man peelar först och sedan smörjer. Händerna blir bäbismjuka! I Sverige kan de bland annat köpas på NK i Sthlm och Gbg, men man kan ju också kika in i Annas söta butik i Köpenhamn! Den ska hälsas på snart.

6 kommentarer:

Anonym sa...

...eller så kan man ju faktiskt beställa kitet på internet!

Anonym sa...

I'm gonna be such a moodbreaker och säga att de finns på téhuset och lavenderfields.
SORRY BABE! men nu när jag jag fått bekräftat att dom är bra ska jag också köpa mjukiskräm så jag blir bebislen.
m=)

din tröja är fab
oh,
ses i ottan.

Stila sa...

Anonym: Ceras egen hemsida shippar inte till Sverige iaf!

Hanna: Moodbreaker? Det är ju jättebra!

Anonym sa...

Bytheway, please make cupcakes lovi. I would be so happy,
jag får ut min husmorsdröm genom dig och allt jag aldrig har ingredienserna till att göra.
It would be lovilicous.
Do it (L)
Please?

Anonym sa...

Stila! jag såg dig igår när du var på väg gick ut från herkules :b

Anonym sa...

Åh! Jag tänkte allt att du skulle tycka om det=) Vad roligt. Ja komsikom hit snart. Vi flyttar in på söndag. Sen blir det fest snart - Hanny ska också tas med. Och Tinny. Och en ponny.