måndag, mars 31, 2008

Mums

Åh, vad det är drygt att vara sjuk. Var tvungen att avböja hamburgare och öl på Viggos följt av 27 Dresses på bio ikväll för att jag snörvlar och snorar för mycket. Tänkte då istället muntra upp mig genom att göra fullkornsvåfflor, så jag plockar fram alla ingredienser och börjar fundera på roliga toppings när jag plötsligt inser att jag inte har något våffeljärn. Doh.

Tur att man då istället har fina grannar som kommer upp med nybakade kanelbullar, fransk chokladkaka och ett glas mjölk på en bricka. ("När man är sjuk ska man tas hand om!") Tack Charlotta, du är bäst.Här är en annan fin efterrätt som jag gjorde hemma hos familjen i påsk. Receptet hittar du på förpackningen till Start Premium Sensation müslin som är huvudingrediens. Sen är det passionscheescake, bär och kiwi varvat. Jättemums.

Stackars er som läser det här inlägget, vad hemskt frestade ni måste bli!

5 kommentarer:

Annika sa...

Det där var inte snällt! Jäklar vad gott det ser ut..
Krya på dig! :)

trapid sa...

Kul att vara så bra kompis med sin granne (eller var ni kanske kompisar redan innan ni blev grannar?) efterrättsrecepten i detta och förra inlägget verkar super! Ska testa omgående :) Krya på dig!

Vera sa...

Ser otroligt gott ut :b

Claudia sa...

Härlig blogg du har tjejen!! =)
O fan va sugen man blev på den där efterrätten!!


Krya på dig!

Marte sa...

oi, det så godt ut;)