lördag, mars 01, 2008

Dipdye




Det här är mitt andra fynd från Weekdays rea. 75% rabatt på 900 kr, som hittat! Den ska jag ha ikväll (fast med svarta strumpbyxor) när jag ska till KB i Malmö på konsert. Dipdye är så tjusigt.
















Nu ska jag färga håret! Det blir en sista omgång rött. En majoritet av mina vänner och bloggtyckare tycker att jag ska göra det mörkt igen, men då är det så svårt att få till en den ljusröda färgen igen. Så det blir rött nu och mörkt lite senare i vår igen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fint!! Weekday öppnar i Kph -nästa vecka, tror jag. Är riktigt peppad!

Anonym sa...

fint! vart ligger Weekday i Malmö nånstans då? Tack!

Anonym sa...

Galet snyggt som alltid!
Har topshop i Lund några snygga korta kjolar som passar till en 25års fest?? bor en bit utanför så vill inte åka dit om där inte är något!

Weekday ligger jämte monki vid kanalen!!

charlotta sa...

Go for red girl

Anonym sa...

SNYGGT

Sincerely Johanna sa...

Grymt snygg, gillar dipdye.

Anonym sa...

Älskar verkligen den tonade tischan, otroligt snygg.