fredag, februari 01, 2008

Tveko

Usch, jag går mest och har ångest över bloggen. Jag har inte tillräckligt med tid och energi för att göra bra inlägg. Vad jag åstadkommit sedan nystarten är i min mening ett hån mot den fina mix jag hade tidigare. Jag ger det ett tag till, men blir det inte bättre så var det väl inte menat riktigt ännu! Ha en trevlig helg allihop!

Svar till kommentarer: Tack, ni är söta! Det handlar inte om att jag har färre läsare och kommentarer nu, det spelar ingen roll, jag får bekräftelse bara av att folk kikar in. Det handlar om att jag jag har mina egna högre krav på bloggen än vad jag lyckas leverera. Men jag fortsätter försöka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

förstår dig, men det går väl upp och ner som allt annat..
innan hade du ju jättemånga läsare som uppmuntrade, då är det klart att det var roligat att blogga..
Jag hoppas iallafall att du kommer fortsätta och jag tror att folk kommer hitta tillbaka.. kram sara

Anonym sa...

Nej sluta inte!!!! du är sååå grym!!! sitter här i NY och kollar på din blogg varje dag

Anonym sa...

Men kom igen, inge inga falska förhoppning så där! Nu var jag ju så glad för att du börjat igen, då kan du ju inte bara lägga av.

Anonym sa...

Jaa, precis. Du var så glad över att du har börjat och jag tycker inte den är ett hån mot vad du skrivit innan, den är lika bra som alltid :) snälla förtsääätt. Kramar!

Anonym sa...

Jag är grymt imponerad av din blogg måste jag säga, helt klart bland de bästa bloggar jag sett! Hoppas allt är bra med dig och sluta inte blogga:)