lördag, februari 02, 2008

Mot KPH

Idag har vi haft utbildning och genomgång av Topshops servicekoncept. Började klockan sju imorse - en lördag, löjligt tidigt, men går det ingen annan dag så blir det så! Det blev iaf mumsig frukost och det var mycket inspirerande! Kul också eftersom jag anställde två nya tjejer i veckan, de fick en riktig kickstart. En dagens från Topshop (nytt halsband!):
Nu ska jag bege mig över sundet och träffa Anna. det blir hemmalagad middag och vin hela natten i deras oerhöst charmiga lilla lägenhet i centrala Köpenhamn. Mys!

Jag och Anna.

Trångt och trevligt i Annas kök i höstas.

(PS, Anna: Jag var så nära att lägga upp bilden på "din" håriga arm, men var barmhärtig nog att förskona dig ändå!)

7 kommentarer:

Annika sa...

Coolt halsband!
Jag hoppas verkligen att du inte lägger ner bloggen igen..

Anonym sa...

Vilket underbart halsband! snälla sluta inte blogga!

Anonym sa...

Vilket underbart halsband! :)

Anonym sa...

Haha..hade varit lide ball om du lagt upp "armen". Härligt att ha dig här pumpan, vi ses snart!

Anonym sa...

Åh vilket underbart halsband! Måste nog ta en sväng förbi Topshop imorgon...
Och så hoppas jag verkligen att du INTE slutar blogga nu när du äntligen börjat igen!! Det räcker så bra som det är, du behöver inte ha någon ångest. Kör på när du känner för det och strunta i det de dagar du inte hinner, Helt enkelt :-)

Anonym sa...

så bra at du er tilbake igjen:D
håret ditt er så fint. vet du hva fargen du bruker heter?

Anonym sa...

Gud vad fint halsband!