söndag, februari 17, 2008

Shoppat!

Idag har jag lunchshoppat, vilket jag inte gjort på huuur länge som helst! Har faktiskt shoppat väldigt väldigt lite de senaste månaderna. Men med min latte från Kahls i högsta hugg gick jag på en liten fyndrunda idag! (Och i veckan ska jag fylla på topshopgarderoben också!) Detta kom jag hem med:H&Ms pojkavdelning visade sig vara en liten guldgruva! Batman och hulken, kan man bli tuffare eller? 29,50 per tischa, man tackar! Hittade också ett dubbelvarvat nitarmband där och en liten trekantsbehå för samma lilla peng.
Ankelbootsen är från Bronx, fyndade på halva priset. Har velat ha ett par bra gå-ut-boots länge nu. Kommer säkert att tröttna på nitarna snart, men då kanske de kan pillas bort och ersättas med nåt annat. De blir grymma till en söt blus eller klänning!



Behån passar fint att skymta fram till ett enkelt linne (som på bilden ovan) eller till en tunn t-shirt eller transparent blus.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju så snygg så det är sjukt!

Anonym sa...

Vilken storlek har du i tröjorna?

Marte sa...

Kule tee's:)

Anonym sa...

Marina: Nämen. Äsch då! Tack

Matilda: Jag har stlk. 158. Modellen är ju inte optimal, men jag har rullat upp ärmarna och "strykt" dem med min plattång. Den är lite tight i halsringningen och lite vid i midjan, men det gör inte så mycket när man ändå stoppar in den!

/Lova

Anonym sa...

Så snygga grejer du hittat =)

Anonym sa...

vart köper man såna snyggingar till skor? bronx-skorna? asså vilken affär? du är förresten den enda modebloggerskan som inte ger mig prestationsångest utan bara gör mig glad i stil och kläder. som det ska vara:) vet itne vad det beror på.

Anonym sa...

Jätte fin grejer :)
Vart köpte du armbandet och vad kostade det? (=

Anonym sa...

Vad är det för "kjol"? love it!

Stila sa...

Isabelle: Tack, från Topshop!

Anonym sa...

oh my, finns det affärer som fortfarande säljer de bronx skorna? Får man fråga vart du köpt dem? har letat i en evighet :(