fredag, juni 15, 2007

Torsdagsfestligheter


Igår var jag på min söta arbetskompis Hannas student. Vi rockade loss till gamla 90-talsdängor och hade allmänt superkul! Jag hade på mig årets första sommarrea-fynd (tunika 149 kr från h&m), kilklackar från Zara och mammas gamla lilla läderväska från 70-talets Spanien (som jag dansade sönder lite senare under kvällen, oj).

Kvällen till ära testade jag en ny make-up. Blev ganska spejsigt tycker jag med orange ögonskugga (make up store) och turkos kajal (isadora). Till det hade jag ett superbt läppglans från Clarins.


Idag har jag jobbat och var av förklarliga anledningar något seg i skallen. Beror delvis på att jag när jag kom hem vid tre igår natt inte gick och la mig, utan istället satt uppe en timme till och kollade igenom alla gamla Spice Girls-videor på Youtube. Så himla fylledumt, men kul var det! Haha, ljuva 90-tal!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert leende! wow dude

Anonym sa...

Är inte tjejen som tar studenten Hanna, eller är jag helt ute och cyklar?

Anonym sa...

Oj. Såg att det stod det nu! Vad kul! Jag känner också henne!

Keers. sa...

Vilken cool sminkning och vilket refynd! :)

j sa...

vilken söt tunika!

Anonym sa...

SMinkningen var jättefint! Det fungerade hur bra som helst på dig!

Stila sa...

Sepideh: Haha:) Taack, snäll du är

Stephanie: Jo, precis:) det var jättekul!

Keers: Ja verkligen! like it al lot

Josefine: tack:)

Emy: Tack! Det är kul att variera den vanliga lite.

Anonym sa...

Allt var klockrent, fast ditt perfekta utseende framkallar ju ett och annat komplex :/ haha (-;

Stila sa...

Mimo: Men äsch! Tack ska du ha, men du ska bara veta vad vinklar och bra ljussättning gör för att dölja alla mina komplex!