onsdag, juni 20, 2007

Snigellångsam uppdatering

Godkväll! Ursäkta min dåliga uppdatering, har haft mycket att göra. Nu är jag hos mina föräldrar. Imorgon ska jag jobba, fira födelsedag för pappsen (som tagit en fin snigelbild) och sedan på kvällen bege mig mot Barcelona. Wiho!
Väskan är packad och ipoden laddad. Bland annat med Maroon 5:s nya skiva. Förra skivan ("Songs about Jane") är ett positivt minnesladdat soundtrack för sommaren 2004, så den nya plattan har omöjliga förväntningar att leva upp till. Men jag gillar ändå deras sound och efter att ha lyssnat igenom den några gånger nu måste jag ändå säga att den är väl godkänd! Lyssna lite här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh så ku lmed barcelona! vad ska du göra där?
Jag bokad enyss biljetter dit, åker i augusti! :)

Jonna sa...

Sitter och väntar på resultat från undersökningen du gjorde! skulle du inte visa lite i bloggen?
Hade så jätteroligt i barcelona!! MVH/Jonna

Stila sa...

Nina: festa och shoppa och kanske sola lite! Ska bli superkul!

Kurrikaka: Joo jag ska! Har bara inte haft tid att trixa till det med hur man får upp en pdf på nätet. men den kommer när jag kommit hem, jag lovar!

Anonym sa...

Supersnygg bild, är det du som fotat? :)