söndag, juli 01, 2007

Sayonara för ett tag!


Detta är gårdagens outfit. På axeln hänger ytterligare ett vintage väsk-fynd från Barcelona. Outfiten som gick helt i gråskala piffades till med knalligt rosa läppstift (Färgen Fushia från Maybelline. Har även införskaffat ett rött i samma märke - tycker att de är toppen!).


Idag har jag jobbat och ska nu bara snabbt slänga mig in i duschen (man vet ju inte när man får uppleva en sådan igen) för att sedan snart bege mig iväg mot Roskilde!


Syns igen om en vecka!

14 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, Roskilde. Ha de superskoj. Kram.

Keers. sa...

hoppas ni får det superduperbra! :)

Anonym sa...

oh, skoj! hoppas du får det toppen!

Anonym sa...

Aah, så skoj med festival! Hoppas det blir superb, ska lägga in en röst snart!

Anonym sa...

www.lamilla.se

Daphné sa...

Like your blog a lot,it is really nice!

Anonym sa...

Kom tillbaks snart!
And have fuuuun :)

Anonym sa...

Jätte snygg outfit!

Mikael M sa...

Bra att du tog med gummistövlar. "Killarna hade fixat ljudanläggning till campen - roligt"!

Anonym sa...

Ahh, shit. Är bara tvungen att kommentera: fan vad söt du är. Eller vacker är nog rätt ord.

Anonym sa...

Jag får inte direktlänken till ditt foto att fungera :(

Anonym sa...

snygg väska

/www.paulinasintressen.blogg.se

Anonym sa...

Vilken fin väska!

Anonym sa...

Hej hej! Du har en fin blogg få rjag säga. jag undrar vart ditt läppstiofr kommer ifrån? Fint! Tacksam för svar! =)haha nhygghfghfh