söndag, juni 24, 2007

Back from Barcelona!

Hemma igen! Haft en sjukt rolig resa! Ska berätta mer sedan, nu lägger jag bara upp lite bilder. Kommer att somna som en stock snart, har inte blivit många timmars sömn i helgen!Mina tre lovely resekompisar Nina, Bella och Lisa (tillika bästa vänner, bara Charlotta saknades!).
Samma tjejer i vintage-solbrillor
Jag i min halvturban. Fick en kommentar från ett par tyskar "Which year is that thing from? You look like a nurse!" Äsch, tyskar är ju sååå otrendiga! Haha:)

Lisa posar med min vintage Moschinoväska som jag köpte!

Jag och Bella utanför Starbucks. Oh lovely. Ice latte och frappuccino in my heart. Blev lätt två om dagen!

23 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhhh älskar Barca! Helt underbar stad... Visst är Starbucks frappushinosar beroendeframkallande?

Anonym sa...

Härliga bilder! Jag gillar Bracelona skarpt.

Anonym sa...

vilka härliga bilder!

Frida sa...

Hej. Verkar som en toppenweekend ni har haft. Hur är barcelona? Jag & pojkvännen ska iväg i aug men vi vet inte var ännu. Barca ett bra tips kanske? Kram

Anonym sa...

Ser ut som ni har haft riktigt trevligt!!

Anonym sa...

ska åka till Barcelona snart, vill gärna ha lite tips, inte shopping så mycket, men om bra matställen.

Anonym sa...

Vilken fin väska! vad fick du ge för den?

Anonym sa...

Guud, nu längtar jag tillbaka ännumera än vad jag gjort på ett bra tag!

Anonym sa...

Snyggingar! (dina kompisar, din väska och du såklart)

Anonym sa...

Din 'look alike' :
http://www.imdb.com/name/nm0004266/
Det är Anne hathaway...

Anonym sa...

Åh nu blev jag avis. Vill oxå till Barca.

Anonym sa...

Det syns att ni har haft det kul!

Stila sa...

Till alla: Mer tips om barca kommer! Och mer om väskan!

Anonym: Jo, jag har faktiskt fått höra att jag är lik Anne Hathaway förut också:) Tillsammans med Brooke Shields och Keira Knightley (fast den sistnämnda är liet långsökt tycker jag:)

Anonym sa...

hej! bara en snabb fråga, hur har du fått så att din header sträcker sig över hela din sida där uppe? om du kollar min så är den liten och där är ett stort hål ute i vänsterspalten. /Fashiionf.

Anonym sa...

fashiionfighter.blogg.se

Keers. sa...

Kom nyss hem från Tyskland och kan intyga att ingen av dem har någon i det området jag befann mig i hade någon vidare klädstil! Härliga bilder! :)

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anonym sa...

Av bilderna att döma ser du ut att ha haft sjuk kul ! :)

Anonym sa...

Åh så härligt ni ser ut att ha haft! Kul att du är tillbaka dock.

Anonym sa...

ärligt! guuud vad jag är ledsen att jag missa Barca!
måste back till jobbet nu!
Massa kärlek!

//cp

Anonym sa...

Ps. tack för att du nämde mig!

Anonym sa...

Ser helt underbart ut! Jag har länge varit sugen på att åka till Barcelona och detta minskade ju inte direkt sugen! :I Riktigt snygg Moschinoväska!

LINA sa...

Så ut som en herlig tur. :-)