fredag, maj 11, 2007

Torsdagsparty




Grattis till allra sötaste vännen Lisa som fyllde år igår! Vi firade med hemmagjorda vanilla-apple drinkar (vaniljvodka, apple sourz, sockerdricka och massa lime för att jämna ut det sötsliskiga) och sedan utgång, denna torsdag till malmös nation.





Ni är välkomna att skratta åt kvällens knäppa pose! Jag tog bilden när jag kom hem vid halv tre och orkade inte knäppa fler än två bilder med självutlösaren innan jag ansåg mig vara nöjd.

På mig har jag iaf världens bästa lilla tubklänning från Topshop. (Se den i fler varianter här!). Metalltightsen och väskan är också därifrån. Lackpumps från skopunkten.

6 kommentarer:

Sabine sa...

Supersnygg du är Lova! Och du är alltid lika skön med dina poser! =)

Anonym sa...

schysst pose :) på riktigt, jag menar det! härlig och inspirerande blogg det här!

Annika sa...

Jävlars vad snyggt.
Det är nog första gången jag ser en outfit med glansiga tights som faktiskt ÄR snygg!
Klart att Stila ska lyckas med allt, pfft ;)

Anonym sa...

Håller med Annika, första gången jag ser ett par metallictights matchade snyggt! I like! Gillar att dom är mörka oxå, toksilvriga är inte min favvo...

Stila sa...

Sabine: Tack! Du är go:)

Mini: Haha, tack! Vad glad jag blir - jag älskar att höra att inläggen är inspirerande - det är ju poängen!

Annika: Tsss...! Äsch då. Med en enkel svart klänning går det inte att misslyckas!

Angie: Ja, jag gillar också att de inte är så hysteriskt metalliga - även om det kan vara coolt ibland också. Det gör dem så mycket mer användarvänliga!

Anonym sa...

haha det är väl ungefär sånna poser man har halv tre på natten efter utekväll ;)