onsdag, maj 16, 2007

Nya Kate-klänningen

Sitter på skolan och pluggar och har gjort det nästan hela dagen. En snabb bloggpaus behövs för att rensa hjärnan! Ann som sitter mittemot mig tror dock att jag sitter och filar på analysen och snart är jag väl avslöjad. Sorry Ann! :) Vill mycket hellre hem och prova min nya Kate Moss-klänning! Ett fint litet baslinne slank också med.Riktiga outfitbilder kommer senare. Är det någon av er som köpt något ur kollektionen så berätta eller länka gärna till er blogg så jag kan få kika, jag är nyfiken!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag kommer bli så sugen på klänningen när jag ser den på! ;-)

miko sa...

Åh jag såg dig på ebbas blogg! du är poppis hos henne du, hihi. kul! ha det så skönt på ön! kram!

Anonym sa...

Hej! vilken bra blogg du har. kommer gärna tillbaka o kikar igen nån dag :)

Anonym sa...

fin klänning!
måste säga att jag blev förvånad när jag kikade i ebba von sydows blogg och där var ett gigantiskt kort på dig :)

Anonym sa...

haha, lova, you're busted! men ok, då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag satt och kollade facebook några gånger då, haha!