onsdag, maj 16, 2007

Kate-klänningen igen

Här kommer den igen! Söt som socker tycker jag att den är. I övrigt är Kate Moss-kollektionen inte så värst imponerande. En del snygga plagg men ganska dyra. Ska bli spännande att se hur den utvecklas, nya varor kommer ju fortsätta att komma in nästan varje vecka.Det var ingen hysteri H&M-stil på Topshop i morse, men ett gäng tjejer var det iaf som kom rusande in i butiken klockan tio prick. De vita linnena var de som tog slut direkt, men annars finns det nog en del kvar av nästan allt.


Imorgon lämnar vi in vårt råmanus för uppsatsen. Jag vet att jag lovade att dela med mig av reslutatet men det får nog vänta ett tag, jag har tyvärr inte tid nu. Och de kommande dagarna ska allt vad skola heter ligga på hyllan!


Nu ska jag och Isak ha myskväll och återigen inta rollen som serienördar - vi har tre färska avsnitt av både Lost, 24 och Heroes. Tillsammans med lite gott att äta blir det en toppenkväll. Tjing!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen och blusen i samma tyg var mina absoluta favoriter. Den satt så snyggt på dig!!

Anonym sa...

Måste bara få säga hur otroligt glad jag är att jag halkade in på din blogg. Du har så roliga och inspirerande outfit bilder och alla bilder skiljer sig från varandra, kul! Denna blogg hamnar genast under "Favoriter".

Annika sa...

Linnet är nog det enda riktigt snygga i hela kollektionen. Men klänningen var förstås väldigt fin på dig, lite väl tjejig för min smak dårå ;)

j sa...

vilken söt klänning! passar dej väldigt bra!

Anonym sa...

Söt som socker var verkligen ordet !

Anonym sa...

Klänningen var jättefin på dig :)

Christa sa...

Oj oj oj, den klänningen vill jag ha!

Anonym sa...

klänningen var jättesöt.

Anonym sa...

Linnet var jättefint! Bra baslinne? Klänningen är också söt. :)

Stila sa...

Tack allihop!

Emmelie: Så jätteglad jag blir!
TAck!