onsdag, maj 02, 2007

Dagens outfit



Dagens outfit består av en oversized t-shirt från H&M, omsydd kjol och halsband från Topshop och ett läderarmband som jag fått i present.


Imorse lämnade jag äntligen in min hemtenta och nu måste jag sätta igång med uppsatsen. Har inte riktigt avgränsat mitt ämne än men det kommer i stora drag att handla om medier och konsumtion.







Min valborg var urhärlig - jag ska posta lite bilder när de med kamera behagar lägga upp dem på nätet. Nu ska jag jobba. Nya varor idag - jag hoppas på lite t-shirtar med sköna tryck!

Dagens ytterkläder består av gammal lånad fuskskinnjacka från H&M, vit sjal, skor från DinSko och ett par vita brillor som jag hittade i utklädningslådan hemma hos föräldrarna.

13 kommentarer:

Anonym sa...

snygga brillor!

Anonym sa...

snygga kläder:) Kan inte du meddela senare om ni fick in några (fler) snygga kläder? ha det bra!

Annika sa...

Läckra brillor! Tänka sig vad man kan hitta i lådorna där hemma.
Åh, jag vill verkligen ha en Little Miss Curious-tshirt, men har inte sett någon i Sthlm alls, måste tagit slut. Ugglan och "Why can't I have everything" fanns iaf här :)

Anonym sa...

Jättefint!

Sabine sa...

Tjusigt värre! Du ser ut som en moviestar i dina glajjor ju!

Anonym sa...

Åh, jag är så avis att jag inte har Topshop nära mig...du har så fina kläder!

Mickan sa...

snygga outfits!!

Anonym sa...

Snyggt :)

Stila sa...

Anonym: Jag har inte tid nu, men kan kanske knåpa ihop ett kollage senare i veckan! Vi fick in little miss gigily t-shirten iaf!

Tack allihopa!

Anonym sa...

Riktigt snyggt!=)

Anonym sa...

jättefint!

Anonym sa...

:O Jag har exakt ett par sådana solglasögon!!! Fräcka som fasen:D!

Anne sa...

Ah, snyggt!