tisdag, maj 01, 2007

Baddräkter

Den här baddräkten i snygg retromodell köpte jag för 15 kr i Berlin förra våren. Nu allt eftersom trenden växer, (kolla in grymt snygga badmodet i senaste Damernas Värld!) blir jag sugen på en till. Solmärken blir ju ett ganska påtagligt problem, men å andra sidan har man ju inte använt magkorta tröjor på flera år och dessutom kan man varva med bikini när man verkligen ska pressa. Typiskt bara att de coolaste modellerna också ger de skummaste solmärkena!

Här är sex svarta budgetfavoriter:
Från vänster: H&M 179 kr, Ellos 119 kr, LaRedoute 321 kr, Panos Emporio (jag vet inte vad den kostar, men märket säljs bla på JC), Gina Tricot 149 kr och H&M 198 kr.

6 kommentarer:

Anonym sa...

SNYYYYGGO

vi saknar dig

Sincerely Johanna sa...

Vad glad jag blev när jag läste DV och såg deras snygga badkläder. Jag som hatar att visa upp mig i bikin är mycket glad att baddräkten är tillbaka. Du är supersnygg i din. Kram

Mill sa...

Jag är riktigt sugen på en baddräkt. Det blev inte av förra sommaren så det är kanske dags nu!

Jenny sa...

Jag är sugen på en baddräkt, dom kan vara riktigt snygga men som du nämner; vissa ger ju förfärliga solmärken...

Anonym sa...

det är snyggt på andra! :-) jag skulle nog inte trivas i baddräkt :-P

Anonym sa...

Din baddräkt var ruskigt het ;)