tisdag, maj 29, 2007

Bloggtips

Hej!

Ursäkta min frånvaro, det har varit mycket de senaste dagarna. För 30 minuter sedan lämnade jag äntligen in min uppsats. Jag är nöjd, jag tycker att det är intressant läsning, men man kan ju fortfarande falla på saker som att analys och teori inte är tillräckligt sammankopplade osv. Så fort den är godkänd så ska jag se till att ni som är nyfikna ska få möjlighet att läsa min mottagarstudie på modebloggar!

Nu ska jag kila iväg till jobbet, men tänkte först bara tipsa om en nyfunnen härlig blogg jag snubblade in på igår via Andyland.se, där jag spanade på snygga tavlor efter att ha blivit tipsad hos Frida. Carl Fredrik Holtermann säljer tavlor och har en egen blogg vid namn Therapeutic Pictionary - som är "en 'pekbok' med stämningar och känslor ur livet"

Från bloggen Therapeutic Pictionary
- kika in där vettja!

9 kommentarer:

Mill sa...

Tackar för tipset!

Frida sa...

Hehe det är lugnt. Håller med dig, alltid kul med folk i närheten. Kram:)

Johanna sa...

Vilket bra tips, haha! Skönt att du lämnat in uppsatsen, Grattis!!

j sa...

åh, tack för tipset. vilken annorlunda blogg :)

Annika sa...

Inte bara du som har mycket att göra just nu tror jag, så jag förlåter dig :)

Anonym sa...

Ha ha...men jag helst bara space! ;)

Maria - FashionFame sa...

GRATTTTISS!! Lämnade också äntligen in uppsatsen IGÅR, nu är det bara opponeringen kvar...hoppas vi blir godkända =) Ha det gott kram /Maria

Annie - PD sa...

Pust, skönt att uppsatsen är inlämnad. Bra jobbat :)

Stila sa...

Ja, verkligen skönt att vara klar! Nu blir det mer tid till att läsa roliga bloggar som therapeutic pictionary!