måndag, april 23, 2007

VeckoRevyn-mingel på Topshop

Efter en hektiskt helg och glömda kameror lägger jag nu upp lite bilder från den jättetrevliga VeckoRevyn-kvällen på Topshop i tordags. Jag tillsammans med Nina och Sandra fick modella medan Ebba pratade trender. På plats fanns även skönhets-Lisen och sex-Hanna från redaktionen. Alla tre var verkligen supertrevliga!Klicka för större bilder!
Klicka för större bilder!
På fotot: Topshop-tjejerna Hanna, Angelica och bästa chefen Therese, shopping-glada Lisa och VR-Hanna och Ebba tillsammans med mig (som blev så sjukt blekt sminkad! hu!) och Hanna igen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Å så trevligt! Jag anmälde mig hyfsat tidigt till TopShopmingel i Stockholm, men de har int ehört av sig. :( Tänkte fråga hur de hörde av sig till dig? per mail? Sms?

Stila sa...

Victoria: Jag jobbar ju på Topshop, så mig behövde de inte höra av sig till:) Men jag tror att de som är inbjudna fick ett mejl några dagar innan som bekräftelse. Du är säkerligen med!

Anonym sa...

Ser ut som om det var trevligt, typsikt att man inte bor i Lund. Kan man beställa ifrån Topshop via postförskott?

Stila sa...

Mia: Tyvärr inte..!

sus sa...

Ser ut som dere hadde det morsomt:) Fin du var!

ELIN sa...

Mycket fint!

Lisa sa...

Ser riktigt trevligt ut! Önskar mig genast ett Topshop i närheten..

Annika sa...

Shit vad roligt. Du ser ju ut som en äkta modell också :)

Anonym sa...

Åh varför varför VARFÖR var jag sjuk?! Jag som hade plats och allt... Nu måste jag nog tröstäta lite choklad :'(

lolloh89 sa...

Åh, va kul att se. Ja det var en underbar kväll. Kolla min blogg: www.mesummer.blogg.se för lite bilder också!

Du var verkligen duktig.
Kram