onsdag, april 25, 2007

En onsdagsmorgon

Skulle precis fota dagens outfit när jag slängde en blick på klockan och insåg att jag skulle vara på jobbet om tio minuter. Panik! Så jag högg kameran i handen, slängde på mig jackan och rusade ner för trappan och hade jättekul med att fota allt som kom i min väg! Så idag blir det ingen traditionell dagens, utan en kvarts fotografier en onsdagsmorgon.Lilla balkongen i trappen - Min cykel - Med vinden i håret - Blå himmel!

Vägen till jobb - Ingången Nova - Topshops skyltfönster - Dagens outfit

18 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket roligare än vanliga outfit-bilder.

Anonym sa...

Haha, du är BÄÄÄST Lovi-sol !

/hanna

Stila sa...

Åsa: Ja, det blir väl det som omväxling kanske? Slumpen gav upphov till en helt ny kategori (fast dock ett välbeprövat kopncept) - dagen i bilder!

Stila sa...

Hanna: Haha - du är bäst, sunshine!

Anonym sa...

d va jätteskoj ju :D hahaha även om d e himla roligt med alla din härliga poser :D

Anonym sa...

Vilka fina och roliga bilder, det får du göra om :).. när du frågade vad man ville se mer om i din blogg så svarade jag mer personligt, och det här är ju verkligen det, spontant tagna kort i din vardag!

Karolina sa...

Verkligen jätte härligt inlägg! =)

Anonym sa...

Härliga bilder! Du ser förresten ut att ha helt perfekt hy, några tips?

Stila sa...

Jenny: Tack! Lumene self tan foam, krämrouge och infallible foundation från loreal var det som gav huden sjysst lyster idag!

sandra sa...

åhh, vad fint! rolig idé också.

Anonym sa...

Det är läskigt hur snygg du är alltså!

Anonym sa...

Håller med mimo-du ser verkligen snygg ut jämt! *avundsjuk*:-) Funkar Lumene's self tan foam bra (antar att du tycker det eftersom du använder den..)? Inga gul-oranga skiftningar? Du verkar ju ha ganska blek hy, precis som jag så jag kanske ska testa den.

Anonym sa...

Med ditt ansikte skulle du lätt kunna göra reklam för något..sluta topshopa och ta över världen med de dära smilet säger jag! ;)

Annika sa...

Haha vilken rolig idé! Kul att få se hur en dag i Stilas liv kan se ut ;)

Stila sa...

Sandra: Kul att den gillas!

Mimo: Jag vet inte vad man ska svara på det! TACK:) Du är söt som socker du med!

Linda: Alltså, jag kan inte sluta påpeka att man inte ska underskatta kameravinklar, och ja, självklart publicerar jag ju bara de bästa bilderna! Men, tack:)
Lumene self tan foam är superbra, det blir ett jättenaturligt resultat efter bara en gång, och det blir starkare om man applicerar ofta. Bäst av allt är att det torkar in på typ 1 min, så man behöver inte oroa sig för att fläcka ner kläder och sånt. rekommenderas varmt!

Annie: Haha, gullunge där:)

Annika: Ja, kul! Det kanske blir en återkommande grej:)

Anonym sa...

Så mycket roligare än traditionella outfitsbilder! Mer sånt här tack!

sus sa...

så peen du var på det bildet! :)

Anonym sa...

Du är riktigt vacker!!!