onsdag, april 11, 2007

Dagens outfit


Blus från Zara och resten från Topshop.

Tråkigt att jag knappt hinner blogga nåt, kul att ni stannar och läser ändå:) Enligt snabb matematik är det bara 2% som lämnar avtryck, men jag är lika glad för er som läser ändå!

The Holiday var jättekul att se. Storyn och manuset är inget vidare men jag menar hallå, vem tänker på det när den levererar världens bästa feel good-känslor? Har nog aldrig fnittrat så mycket - riktigt tjejfnitter så fort snyggingen visade sig i rutan:) Rekommenderas att se med tjejkompisarna!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusiga kläder och tjusigt hår. :)

Anonym sa...

Jude Law in my heart! :)

Camilla sa...

Jag läser, varje dag, men är dålig på att kommentera. Skyller främst på elakt modem som många gånger inte tillåter mig att göra det jag vill (*mummel mutter*)... Lovar att bättra mig ;)

Håret blev jättesnyggt förresten! Och hela du är förstås jättesnygg som vanligt.

Dagloria sa...

Får väl dra upp avtrycksstatistiken då :)Inte helt förvånande såg jag dig irl i kassan på Topshop på Ellekvällen. Desto mer förvånad blev jag när jag några dagar senare såg dig som besökare på mitt jobb, när du var och såg Grease. Kul och inspirerande blogg du har!

Anonym sa...

underbar combo! dom där shortsen satt verkligen som en smäck på dig vill vi lova!!:D

Mill sa...

Fin som vanligt! Har också sett filmen och jag hade nog inte fattat att han var så hot innan... Hehe.

Anonym sa...

Finfint:)

Anonym sa...

Åh, jag älskar the Holiday. Han får ju en verkligen att fnittra:)

Underbar outfit by the way.

Sara sa...

jag är sås ugen på att se the holiday!

Annika sa...

Trevligt att man är en av 2%, hihi.
Snygg är du idag också ser jag :)

Anonym sa...

jag har också köpt de assnygga jeansshortsen från topshop. och jag tänker låtsas som att de sitter lika bra på mig som de gör på dig :)

Anonym sa...

UTMANING! Nu är det dags att ge lite tillbaka. Alla bloggare har varit nybörjare någon gång, och förmodligen känt hur svårt det är att få uppmärksamhet och besökare till bloggen! Därför utmanar jag nu DIG, som framgångsrik bloggare att lista tre st ”okända bloggar”, d.v.s. bloggar som inte har över 200 besökare i veckan.. Skriv gärna en kommentar om bloggen och LÄNKA till den! Tillsammans kan vi introducera nya superbloggar till bloggvärlden!

Anonym sa...

tack så mkt :) . det känns lite bättre nu när jag sett honom, fått ta avsked och träffa pappas sida av familjen, tack för omtanken! kramar kim

Anonym sa...

eftersom du sa att bara 2% lämna avtryck var det nog bäst att jag gjorde det iaf. Tycker din blogg är klart den bästa modebloggen här på nätet. Men det börjar bli sämre om jag ska vara negativt. Jag vill ha mycket mysiga saker (som när du hade lussebullar eller var det pepparkaksbak och tog bilder)alltså mer om dina dagar och så. Ha det jättebra och fortsätt blogga! Kram

Stila sa...

Käthe: Taack:)

Karin: I mitt med!

Camilla: Tack:) Ärligt talat så gör det absolut ingenting att du inte kommenterar! Tror mest att jag fått ångest av en massa kommentarer som jag ändå inte hade hunnit svara på...

Dagloria: Hu! Såg du mig då? Jag såg ut som en tomat i hela fejjan - det var så enormt varmt bakom kassan och så sjukt stressigt! haha:) Sen var på på Grease, det stämmer. Kul att du gillar bloggen! :)

Atta och Linda: Tack:) Kul att höra:)

Mill: Så sjukt HOT!

Elizabet: Tacktack!

Frida: Fnitter är ordet!

Sara: Do it!

Annika: Mycket trevligt:) Tack ska du ha.

Tistel: Yeah, sisters in jeans:) Vinklar gör en hel del vettu, tänk på det när du ser shortsen på mig!

Sara: Ooh.. det blir en utmaning! Ska kolla runt när jag får tid!

Kim: Så lite så. Kram

Elin: Tack! Vad glad jag blir! Förstår precis vad du menar med att det blir sämre, håller med själv, men jag har helt enkelt inte tid att lägga ner så mycket energi på bloggen - vilket är synd! Jag pluggar heltid och jobbar halvtid så det är rätt fullt upp. Hoppas du fortsätter läsa iaf! Kram

Anonym sa...

åh jag såg den nyss! jag blev typ generad stundtals för att jude var så snygg och vilken bra pappa han var!

Anonym sa...

Sjukt snygga shorts! *vill ha* :)

Johanna sa...

Det var ruskigt snyggt, lätt 5/5!!!

Anonym sa...

Snygga shorts!

Ziza sa...

Jätte vackert hår! Och dem shortsen sitter ju som handsken! Lika charmig som alltid. =)

Stila sa...

Tack ska ni ha! :)

Anonym sa...

Looking good ;D

ELIN sa...

Superfina shorts!

Anonym sa...

Nej, usch! Trodde verkligen den filmen skulle vara bra och hade sett fram emot den länge. Men jag och min kompis stängde av efter ungefär en halvtimme, det har jag aldrig gjort förr!