tisdag, mars 13, 2007

Lackad väska och lackade naglar


Hej hå, här kommer en gårdagens! Lackväska från Asos, liten väst från H&M, klänning från Topshop och skor från second hand.

Jag har sedan i söndags naglarna målade i H&M:s "Midnight passion", men vädret gör mig mer sugen på pastellrosa naglar. I dag kommer dödsstöten i nagellackstestet, för jag ska packa upp varor. Klarar inte lacket det så blir det pastell imorgon!






För övrigt så räknades min kamera om från noll idag. Det innebär att jag tagit 10.000 bilder sedan den inhandlades för drygt ett och ett halvt år sedan. Haha, det var inte dåligt det!

Update: Någon undrade om nagellackets hållbarhet så jag kan meddela att efter 4 dagar är millimeterflagor på några tippar borta. Helt okej, men det beror nog mer på mitt överlack från Revlon än på H&M-lackens storhet, de blir tyvärr aldrig bättre än bara okej!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den är så himla snygg den där väskan. Ångrar att jag ej köpte den!! Outfiten var jättefin, västen var verkligen pricken över i ;-)

Sabine sa...

Vad fin du är idag! =) Västen var jättegullig.

Anonym sa...

Gullig klänning och västen var verkligen underbar!! Hur tycker du att nagelacket funkar? Flagnar det eller sitter det bra?

Anonym sa...

Naturligtvis är du med! Konstigt vore ju annat! : )

Ziza sa...

Gud! Du passar i allt, tjejen. =)

Anonym sa...

nagellacket var jättesnyggt, sitter det bra trits att det är från h&m?

Daniella sa...

haha, att jobba är rena dödsstöten för naglarna! jag veeet.

men det var snygg färg =)

Vera sa...

snygg outfit
snyggt lack
snygg hela du
;)

Anonym sa...

Underbar blogg! Jag har en lite fråga, va var det för märke på ditt silvriga nagerlack från rusta (ala Chanel) eller hur såg förpackningen ut?

Mill sa...

10 000 bilder är mycket! Men det är roligt i efterhand! Du är ursnygg som vanligt!

Anonym sa...

Riktigt tjusig klädsel idag bruden! Gillar den där västen från H&M - köpte den aldrig, och det ångrar jag nu

Kerstin sa...

Åh, den västen har jag letat efter - jag älskar den :)

Anonym sa...

Hm har bra smink! naglellack, concealer.. allt är bra! och ögonskuggorna :)!

Anonym sa...

Men så fin du var! Västen är verkligen pricket över i:et.

Maria - FashionFame sa...

jag har sagt det förr och jag säger det igen: YOU LOOK GREAT!

Anonym sa...

Skitsnyggt!

Anonym sa...

Jättesnyggt, alltihop!

Anonym sa...

riktigt snyggt ! älskar klänningen...

Anonym sa...

ursnygg klädsel!