lördag, mars 10, 2007

Egendomliga egenskaper

Jag har blivit utmanad av Amanda, Beatrice, Maria och Vera. Nu tror jag minsann att alla redan vet reglerna, och att alla redan blivit utmanade (om inte så är du nu!) så jag nöjer mig med att anta utmaningen och lista sex egendomliga egenskaper hos mig själv.

1. Jag mimar ofta (omedvetet) med skåderspelare på tv. (Dvs, är de ledsna gör jag en ledsen grimas, himlar de med ögonen gör jag det med) Samma gäller böcker och min pojkvän mobbar mig konstant för det.

2. När jag sitter/ligger avslappnat viker jag alltid (omedvetet) upp eller ner min tår. Min pojkvän mobbar mig konstant för det.

3. När jag är nöjd med en outfit gör jag (omedvetet) ett par danssteg framför spegeln. Min pojkvän mobbar mig konstant för det.

4. Jag, liksom min kära mamma, klipper alltid ut delar ur tidningar jag gillar. Tips och sådant. Urklipp ligger och skräpar överallt. Min pojkvän skäller på mig konstant för det.

5. Jag kryper in på sängen innan jag lägger mig ner. Vet inte varför det skulle vara direkt märkligt, men det är i alla fall tillräckligt för att min pojkvän konstant ska mobba mig för det.

6. Jag går utåt med fötterna. Ännu mer när jag är nöjd med något, om man ska tro min pojkvän. Och vet ni vad? Han mobbar mig konstant för det.

7 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

hahahaha du är för skön! jag är faktiskt likadan när det kommer till punkt 1. Har inte tänkt på det förränjag läste det hos dig och kände igen mig haha!

j sa...

jag klipper också ut intressanta grejer från tidningar. skitbra ju :) men de ligger ju, som sagt, lite överallt. men tanken var ju god i alla fall :)

Anonym sa...

hahaha :)

Sabine sa...

haha, knäppskallar är vi allihopa allhopa! :p

Stila sa...

Maria: Haha - ja, jag gör det hela tiden!

Josefine: Ja, det är toppen! Man kan ju omöjligt komma ihåg alla toppenbra tidningstips, produkter och snygga modebilder i huvudet!

Natalie: :)

Sabine: Indeed we are!

Anonym sa...

Haha, ååh lova. Du är som en liten kattunge man vill ta hem, med udda vanor eller inte^^.
Hoppas du är friskare nu, jag har också blivit sick men vårsolen lös idag, och det gjorde mig mycket, mycket gladare. :)
Hoppas allt är good iaf.
Massa love
/ Hanna

Anonym sa...

Hihi, du verkar vara en ganska rolig filur!